Profesionální nástroje a nářadí Stubai

Nákupní košík

Dodací a cenové podmínky

Dodací lhůta je u většiny položek nástrojů a nářadí 2 - 4 týdny od objednání (týká se České republiky, doba je závislá na rychlosti přepravců). Ve výjimečných situacích a v případě nedostupnosti zboží ve skladu společnosti Stubai Werkzeugindustrie GmbH je dodací lhůta delší. O případném zdržení objednávky zákazníka informujeme v klientské administraci (viz informace níže). Dle našich zkušeností s dodavatelem je podstatná část sortimentu (cca 90%) dostupná k okamžitému odběru.

Dodací lhůty se budou průběžně zkracovat.

Zboží je zasíláno na dobírku popř. na fakturu (u zákazníků z řad živnostníků, výrobců a opravářů hudebních nástrojů a škol).

Jednotná cena poštovného a balného činí 150 Kč včetně DPH, a to při platbě převodem i při platbě dobírkou po obdržení zboží.

V den odeslání zboží z našeho distribučního centra informujeme klienta o této skutečnosti emailem nebo krátkou textovou zprávou.

Pokud preferujete rychlost zaslání, doporučujeme zadat platbu dobírkou při obdržení zásilky, pokud hotovostí platit nehodláte, zvolte platbu předem na náš bankovní účet u Fio banky.

Výhody nákupu v internetovém obchodě "Profesionální nástroje a nářadí Stubai"

  • nabízíme široký sortiment nástrojů a nářadí od rakouské firmy Stubai Werkzeugindustrie GmbH
  • nabídka je neustále aktualizována a rozšiřována

Dodací podmínky pro země EU

Zboží zasíláme i v rámci zemí EU. Poštovné a balné činí 200 - 500 Kč včetně DPH (7 - 17 EUR) a je kalkulováno až po provedení nákupu individuálně našimi pracovníky podle objemu a hmotnosti zásilky. Klient je do dvou pracovních dní od provedení nákupu kontaktován emailem a je mu zaslána informace o přesné částce poštovného (bez ohledu na to, zda bude objednávku hradit převodem či dobírkou). Cena nákupu (zboží bez poštovného) v CZK (u platby předem i v EUR), kterou klient vidí v rekapitulaci objednávky a obdrží ji také na svůj email ihned po nákupu je konečná a včetně DPH. Dodatečně kalkulována je pouze sazba za poštovné. Při zahraniční platbě dobírkou účtujeme celý nákup v českých korunách a zákazník nákup uhradí v EUR doručovateli. Aktuální denní přepočtový kurz doručovatele se ovšem liší od našeho, proto je celková částka nákupu uvedené v EUR pouze orientační!

Zahraniční platbu předem je nutné provést na náš účet u FIO družstevní záložny vedený v EUR. Platební údaje zákazník obdrží v rámci emailu s informací o ceně poštovného (a celkové ceně nákupu včetně poštovného) do dvou pracovních dnů od provedení nákupu. Při platbě na náš účet je nutné, abychom obdrželi přesnou částku v EUR odpovídající ceně zboží a poštovného. V praxi to znamená, že u platební transakce musí odesilatel (klient) zadat režim platby OUR (veškeré platební výlohy hradí odesilatel částky). V případě, že neobdržíme na náš účet částku celou, budeme klienta kontaktovat s žádostí o doplacení celkové ceny.

V případě zahraniční platby dobírkou (hotovostní platba při převzetí zboží) sdělíme klientovi také přesnou cenu poštovného v korunách (a tím i celkovou cenu nákupu) do dvou pracovních dní emailem. Celková cena nákupu a cena poštovného v CZK je konečná a výchozí pro kalkulaci dobírkové částky při převzetí zboží v zahraničí přepravcem (nákupy hrazené dobírkou jsou tedy fakturovány v CZK). Celková suma, kterou klient v zahraničí zaplatí, ovšem závisí na aktuálním přepočtovém kurzu mezi CZK a EUR (či místní měnou), který kalkuluje přepravce (např. Česká pošta) dle svého interního sazebníku a denně jej obměňuje. Z tohoto důvodu je při platbě dobírkou informace o celkové ceně nákupu v EUR a ceně poštovného v EUR, kterou klient obdrží v našem internetovém obchodě a následném emailu, jen orientační, a neodpovídá přesně částce, kterou bude účtovat přepravce.

U platby předem je tedy výhodou přesná kalkulace nákupu a poštovného v EUR, nevýhodou pak bankovní poplatky, které je nutné uhradit (režim platby OUR). U platby na dobírku je výhodou přesná kalkulace nákupu a poštovného v CZK a neplacení bankovních poplatků, nevýhodou pak pohyblivý kurz CZK vůči EUR, kterým dobírkovné přepočítá dopravce, a který se neshoduje s námi použitým kurzem.

Informování klientů o stavu objednávky

Emailové potvrzení objednávky
Po každé objednávce vám na váš email systém zašle automatické potvrzení objednávky (v případě platby dobírkou nebo na fakturu, popř. potvrzení objednávky s údaji pro bankovní převod (při platbě předem). Email je povinnou položkou každého nákupu, dbejte, prosím, na jeho bezchybné uvedení.

Sledování stavu vyřízení nákupu, skladové statusy
V rámci výše zmíněného emailového potvrzení nákupu obdrží neregistrovaný klient automaticky vygenerované přihlašovací jméno a heslo, které mu umožní sledování stavu vyřizování nákupu (registrovaní klienti si jméno a heslo zvolili sami při registraci). Přihlášení se provádí na hlavní stránce (odkaz "Přihlásit se"). Přehled nákupů a stav jejich vyřízení naleznete v sekci Moje nákupy. U jednotlivých položek nákupu jsou uvedeny skladové statuty, popř. i poznámka našeho obchodu, resp. skladníka (např. týkající se přesnějšího termínu dodání neskladového zboží).

Přehled skladových statusů uvedených u jednotlivých položek:

  • nová - objednávka položky je systémem přijata a čeká na zpracování
  • určena k odeslání - položka byla skladem, přidělili jsme ji ke konkrétnímu nákupu a je připravena k odeslání
  • objednaná u dodavatele - položka nebyla skladem a je objednaná u dodavatele. Přibližný termín dodání je uveden v našem internetovém obchodě u každé položky. Upřesnění termínu dodání (v případě delší, než standardní dodací lhůty) naleznete ve sloupci "Poznámka obchodu" u jednotlivých položek.
  • odeslaná - položka byla expedována (v případě, že všechny položky nákupu mají tento statut, je nákup zcela odbaven).

Možnost částečného vyřízení nákupu
V případě, že alespoň jedna položka nákupu je připravena k odeslání, zobrazí se pod nákupem tlačítko "Odeslat skladové položky co nejdříve". Pokud zakliknete tento požadavek, odešleme vám všechny položky se statusem "určena k odeslání". POZOR! Dozasílka zbývajících položek je vždy zpoplatněna částkou 75 korun včetně DPH, která částečně pokrývá další výdaje na poštovné a balné. V případě platby dobírkou je tato částka inkasována při převzetí dozasílaného zboží, u platby předem je nutné částku zaslat na náš bankovní účet (výzva k platbě je po odkliknutí požadavku odeslána na váš email, číslo účtu a variabilní symbol jsou totožné s platbou za provedený nákup).

Potvrzení expedice objednávky
V den expedice vaší objednávky od nás obdržíte emailovou zprávu nebo sms zprávu na mobilní telefon o jejím odesláni. V emailové zprávě je uveden také přehled odeslaných položek.